Teleplatforma Pierwszego Kontaktu – TPK
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:
- poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
- w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.
Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:
- nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
- nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
- gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia.
![](https://renskawies.pl/wp-content/uploads/2021/08/numer.jpg)
W ramach TPK uzyskasz:
- poradę medyczną
- e–receptę
- e–skierowanie
- e–zwolnienie.
Porady są udzielane w czterech językach:
- polskim
- angielskim
- rosyjskim
- ukraińskim.
Więcej na temat Teleplatformy Pierwszego Kontaktu TPK – TUTAJ
![](https://renskawies.pl/wp-content/uploads/2021/08/tpk_plakat_a4-1-724x1024.jpg)