Komunikat Wójta

Drodzy Mieszkańcy,

w związku ze stanem podwyższonej gotowości i decyzjami Rządowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, kierując się troską o zdrowie i bezpieczeństwo, chciałbym Państwa poinformować o zmianach w funkcjonowaniu Urzędu Gminy Reńska Wieś wprowadzonych do odwołania.

Do niezbędnego minimum ograniczamy możliwość poruszania się petentów po budynku Urzędu Gminy. Wszelkie sprawy prosimy załatwiać w pierwszej kolejności telefonicznie (centrala: 77 405 32 11), korespondencyjnie, e-mailowo (skrzynka ogólna: ug@renskawies.pl), lub przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP (adres skrzynki: /UG_Renska_Wies/SkrytkaESP/ ).

Na parterze Urzędu Gminy zostaje uruchomiony punkt podawczy, gdzie można składać pisma konieczne do złożenia osobistego.

Kasa w urzędzie do odwołania jest nieczynna. Płatności należy dokonywać bankowością elektroniczną lub w placówkach Powiatowego Banku Spółdzielczego w Kędzierzynie-Koźlu.

SWIFT: POLUPLPR

Bank: PBS Kędzierzyn-Koźle

IBAN: PL 02 8882 1032 2001 0010 0146 0001


Urząd Stanu Cywilnego, sprawy obywatelskie, dowody osobiste – osobiście będzie można załatwiać tylko sprawy bardzo pilne a są to:

  • rejestracja urodzeń i zgonów (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w celu uzgodnienia godziny – tel. 77 405 32 20, 77 405 32 24).
  • wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego (wyłącznie mieszkańcy gminy Reńska Wieś) – wnioski w sprawie wydania odpisów można wysłać pocztą lub przez e-puap
  • zaplanowane śluby cywilne (bez zmian) z udziałem wyłącznie małżonków
    i świadków.
  • zalecamy składanie wniosków o wydanie nowego dowodu osobistego za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP.

Podatki i księgowość: informacje nt. spraw pilnych  można uzyskać drogą telefoniczną (tel. 77 405 32 223, 77 405 32 205) lub drogą elektroniczną (ug@renskawies.pl). Dotyczy to również spraw związanych z działalnością gospodarczą, egzekucją należności, zwrotem akcyzy, podatku od środków transportu.


Rolnictwo, ochrona środowiska, decyzje środowiskowe, bezdomne zwierzęta: informacje prosimy uzyskiwać i sprawy załatwiać telefonicznie (77 405 32 27), korespondencyjnie, drogą elektroniczną (sylwana@renskawies.pl).


Budownictwo, inwestycje, przetargi, sprawy drogowe, lokale komunalne, dzierżawy – informacje prosimy uzyskiwać i sprawy załatwiać telefonicznie (tel. 77 405 32 18,
77 405 32 217
), korespondencyjnie, drogą elektroniczną (budownictwo@renskawies.pl).


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej – przyjmowanie wniosków, wydawanie decyzji, zaświadczeń, etc. – sprawy prosimy załatwiać telefonicznie (tel. 77 405 32 28, 77 482 01 01), korespondencyjnie, drogą elektroniczną (gops@renskawies.pl). Sprawy konieczne do załatwienia osobistego – tylko po wcześniejszym umówieniu telefonicznym  (tel. 77 405 32 28).


 
Zmianie ulegają także zasady przyjęć mieszkańców przez Wójta Gminy. Wszelkie informacje będą udzielane wyłącznie telefonicznie (tel. 77 405 32 11) lub e-mailowo: wojt@renskawies.pl. Ewentualne, konieczne spotkania prosimy wcześniej umawiać telefonicznie.


Dane kontaktowe do Urzędu Gminy:

– adres e-mailowy: ug@renskawies.pl

– telefon: 77 405 32 11

 – elektroniczna skrzynka podawcza: /UG_Renska_Wies/SkrytkaESP/ (http://epuap.gov.pl/)


NUMER KONTA BANKOWEGO

IBAN: PL 02 8882 1032 2001 0010 0146 0001

Bank: PBS Kędzierzyn-Koźle

SWIFT: POLUPLPR


Osoby powracające z zagranicy, przeziębione lub z podwyższoną temperaturą proszone są o powstrzymanie się od wizyt w Urzędzie Gminy i załatwianie spraw telefonicznie, korespondencyjnie czy e-mailowo.  

Osoby, które zaobserwują u siebie objawy choroby, proszone są o kontakt pod wskazanymi przez służby epidemiologiczne numerami telefonów (77 482 11 74, 77 446 98 72, 606305480), gdzie uzyskacie Państwo szczegółowe instrukcje, jak postępować w takiej sytuacji. Proszę o ścisłe przestrzeganie zaleceń i procedur.

Gminy partnerskie

herb herb herb herb herb herb herb
Skip to content