Stanowisko ds. Wymiaru Podatków, Opłat i Działalności Gospodarczej
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy w Reńskiej Wsi – Ewidencja Działalności Gospodarczej
II-ie półpiętro, pokoje 17-18
Godziny pracy:
poniedziałek: 8.00 – 17.00, wtorek-czwartek: 7.15 – 15.15, piątek: 7.15 – 14.15
Telefon: 77 405 32 23
Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej
Zintegrowany wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej
Zintegrowany wniosek składa się celem:
- wpisu do ewidencji działalności gospodarczej
- zmiany wpisu do ewidencji działalności gospodarczej
- zgłoszenia informacji o zawieszeniu, wznowieniu lub zaprzestaniu wykonywania działalności gospodarczej
Wzór wniosku określony w rozporządzeniu Rady Ministrów, będącym aktem wykonawczym do ustawy Prawo działalności gospodarczej, zamieszczony został poniżej.
Formularz należy wydrukować, wypełnić i podpisać (odręcznie), następnie dostarczyć do urzędu. Część CEIDG-1 należy wydrukować obustronnie.
OPŁATY : Zintegrowany wniosek nie podlega opłacie
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY: niezwłocznie
PODSTAWA PRAWNA:
1. Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej /Dz.U.Nr 173, poz. 1807/
2. Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. Przepisy wprowadzające ustawę o swobodzie działalności gospodarczej / Dz.U.Nr 173, pooz.1808